Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 12 View Live

Arriving to Georgia – together with Khivcha and Vazha

At the graze side of the Turkish-graze border we found a modern stage and we passed it very quick and without any problem.We learned the 3 most important words: Daramdzsoba, Madloba, Kargatikhavi, I...

Gokarna #1 – A megérkezés, a kunyhónk és a vizes dolgaink

Nyaralni megyünk, mert kell egy kis lazítás Zitának már nagyon rég meg volt ígérve egy hét a tengerparton, szigorú semmittevéssel – már amennyire az ilyesmi kitelik tőlünk. Ez ellen én sem igazán...

Gokarna #2 – Kincskeresés, szájharmonika, Paradise Beach

Ahogy már írtam, a Dolphin Bay Café pontosan az Om Beach közepén van, tehát amikor kiléptünk a homokra, a hármas (3-as alakú az öbölpáros) közepén találtunk magunkat. Ez a középső szár egy homokos,...

Mammalapuram – Kőbe vájt csodák

Vonatjegy vásár, és találkozás Gabriellel Madurai után a következő állomásunk Chennai volt. Úgy terveztük, hogy az érkezési és az indulási nappal együtt 3 napot töltünk itt el. Vagyis egész pontosan...

Cox’s Bazar – A világ leghosszabb tengerpartján

Micsoda idétlen kifejezés, a „világ leghosszabb tengerpartja”! Ha én el akarnám ezt képzelni, hamar egy a legnagyobb kerületű egybefüggő földdarab, talán Afrika és Eurázsia kerületéig jutnék, aminek...

Menekülés Saint Martin szigetéről

Harun és a rohingyák története Miután visszafordultunk a holdfényes Naf folyó partjáról, Teknafban nehezen találtunk szállást, igaz, most már nem bolyongtunk hozzá, csak megkérdeztünk öt embert egymás...

Clik here to view.

5 napot nyaralunk Mui Ne Beach-en!

Aki a biciklis élményeinket szereti csak olvasni, az most ne olvasson tovább! :) Ugyanis Mui Ne-ben nem bicikliztünk, vagyis igen, de csak helyben, mindig ugyanott, a szállásunk, a piac, és az kedvenc...

Dél-Thaiföldi kilométerek

Surathani – Siwat, Nakon Si Thammarat: 107,7km A hajó, ahogy meg volt beszélve, reggel hétkor kikötött, és mi ekkor már ébren voltunk, pakolásztunk, ébredeztünk a rövid éjszaka után. Az első...

Penang, Georgetown – Ahol nem álltunk meg letelepedni és dolgozni

Újra biciklisáv! Georgetown nagy meglepetést okozott nekünk. Ez a város egy Pulau Penang nevű szigeten található, ezért a helyiek sokszor csak egyszerűen Penangnak hívják. A hely angol gyarmat volt,...

Egy hét Puerto Vallartában

Puerto Vallartába eredetileg azért tettünk kitérőt, mert Pitt és az internet is azt mondta, hogy szép hely és hogy nagy eséllyel itt tudunk majd úszkálni rájákkal és delfinekkel. Hát nem tudtunk, mert...